Політика конфіденційності сайту https://upgradeclub.com.ua
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Засновкик центрів розвитку дитини «UpGrage Club», в особі ФОП Остапова І.В., що діє на підставі запису про реєстрацію у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: №21030000000101224 від 28.02.2019 (далі – «Адміністрація»), публікує цю Політику конфіденційності щодо Користувачів (далі – «Користувач») сайту
https://upgradeclub.com.ua (далі – «Сайт»).
1.2. Ця Політика конфіденційності містить інформацію про те, як збирається, використовується і розкривається персональна інформація про Користувачів Сайту.
1.3. Перед використанням Сайту просимо Вас уважно ознайомитися з викладеними нижче умовами використання персональної інформації. Користуючись Сайтом, Ви розумієте викладені в цій Політиці конфіденційності умови і підтверджуєте свою згоду з ними.
1.4. Якщо Ви не згодні з будь-якими пунктами Політики конфіденційності, то Ви зобов'язані відмовитися від використання Сайту. Використання Сайту без згоди з умовами цієї Політики конфіденційності не допускається.
1.5. Якщо Вам не зрозумілі будь-які пункти Політики конфіденційності, Ви зобов'язані попередньо звернутися до Адміністрації по роз'яснення і тільки після отримання роз'яснень використовувати Сайт.
1.6. Передаючи будь-яку персональну інформацію Адміністрації, Користувач одночасно дає Адміністрації згоду на обробку переданої персональної інформації.
2. ДІЯ ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ ЩОДО НЕПОВНОЛІТНІХ
2.1. Використання персональної інформації Адміністрацією здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
2.2. Адміністрація в усіх випадках не збирає і не використовує персональну інформацію про дітей, які не досягли віку 13 років.
2.3. Участь дитини, яка не досягла віку 13 років, можлива при реєстрації її даних законним представником.
3. ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТОВУВАНОЇ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
3.1. При використанні Сайту Адміністрація цілеспрямовано запитує у Користувачів персональну інформацію, що містить особисті дані, зокрема Сайт містить форми заповнення даних при реєстрації на Сайті, а також містить форми зворотного зв'язку, що запитує персональну інформацію у Користувачів, при цьому Сайт містить контактні дані Адміністрації та в разі передачі через них персональної інформації Користувачем, Користувач дає Адміністрації згоду на обробку переданої персональної інформації.
3.2. При використанні Сайту Адміністрація може обробляти таку персональну інформацію, яка містить особисті дані Користувача:
3.2.1. Дані про технічні засоби (пристрої), технологічну взаємодію із Сайтом (у т.ч. IP-адресу хосту, вид операційної системи Користувача, тип браузера, географічне розташування, постачальника послуг Інтернету).
3.2.2. Час відвідування Сайту і наступні дії Користувача на Сайті.
3.2.3. Інформацію, що автоматично отримується за допомогою технології cookies.
3.2.4. Іншу персональну інформацію, яку Користувач надав Адміністрації у зв'язку з використанням ним Сайту.
4. ДОТРИМАННЯ ПРАВ КОРИСТУВАЧА ЗА СТАНДАРТАМИ GDPR
4.1. Користувач відповідно до стандартів Загального регламенту щодо захисту даних (GDPR) має право в будь-який момент вимагати від Адміністрації підтвердження факту обробки його даних, місце і мету обробки, категорії оброблюваних персональних даних, яким третім особам персональні дані розкриваються, період, протягом якого дані будуть оброблятися, а також уточнити джерело отримання Адміністрацією персональної інформації та вимагати її виправлення.
4.2. Користувач відповідно до стандартів Загального регламенту щодо захисту даних (GDPR) має право в будь-який момент скористатися правом на забуття, яке передбачає видалення персональної інформації Користувача на його запит, у цьому випадку при припиненні обробки персональної інформації Користувача Адміністрація не зможе надати Користувачеві можливість використовувати Сайт.
4.3. Користувач відповідно до стандартів Загального регламенту щодо захисту даних (GDPR) має право скористатися правом на перенесення даних, а саме вимагати від Адміністрації надати безкоштовно електронну копію персональної інформації іншій компанії.
5. ЦІЛІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
5.1. Адміністрація використовує персональну інформацію Користувачів тільки для чітко визначених цілей, зокрема зазначені цілі передбачають:
5.1.1. Надання Користувачеві можливості використовувати Сайт.
5.1.2. Інформування Користувача про можливості, пов'язані з використанням Сайту.
5.1.3. Підтримка зворотного зв'язку між Адміністрацією та Користувачем.
5.1.4. Надання Користувачам технічної підтримки.
5.1.5. Аналіз статистики використання Сайту Користувачами.
5.1.6. Поліпшення Сайту.
6. ПРИНЦИПИ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
6.1. Адміністрація при використанні персональної інформації про Користувачів зобов'язується дотримуватися таких основних принципів використання персональної інформації, встановлених Загальним регламентом щодо захисту даних (GDPR):
6.1.1. Законність, справедливість і прозорість. Персональні дані обробляються законно, справедливо і прозоро. Будь-яка інформація про цілі, методи та обсяги обробки персональної інформації викладається максимально доступно і просто.
6.1.2. Обмеження мети. Дані збираються і використовуються виключно для тих цілей, що вказані в цій Політиці.
6.1.3. Мінімізація даних. Адміністрація не збирає персональну інформацію в більшому обсязі, ніж це необхідно для цілей, зазначених у цій Політиці.
6.1.4. Точність. Персональна інформація, яка не є точною, видаляється або підлягає виправленню на вимогу Користувача.
6.1.5. Обмеження зберігання. Персональна інформація зберігається терміном не більше, ніж це необхідно для цілей обробки.
6.1.6. Цілісність і конфіденційність. При обробці даних Користувачів Адміністрація забезпечує захист персональних даних від несанкціонованої або незаконної обробки, знищення та пошкодження.
7. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
7.1. Адміністрація гарантує, що вона не буде розголошувати або передавати третім особам персональну інформацію про Користувача, за винятком випадків, безпосередньо передбачених чинним законодавством і цією Політикою.
7.2. Адміністрація зобов'язується вживати всіх необхідних організаційних і технічних заходів для захисту персональної інформації про Користувача від неправомірного або випадкового доступу третіх осіб, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також інших неправомірних дій третіх осіб.
8. НАДАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТРЕТІМ ОСОБАМ
8.1. Користувач розуміє, що використання персональної інформації Адміністрацією передбачає використання персональної інформації співробітниками Адміністрації, а також партнерами і контрагентами Адміністрації, які допомагають Адміністрації в управлінні Сайтом, або в разі, якщо зазначена передача даних пов'язана з реалізацією Адміністрацією програм, інформація про які розміщена на сайті.
8.2. Користувач розуміє, що Адміністрація може надавати третім особам узагальнену статистику про Користувачів Сайту з метою проведення статистичного аналізу, підвищення ефективності роботи Сайту.
8.3. Користувач розуміє, що Адміністрація відповідно до вимог Загального регламенту щодо захисту даних (GDPR) зобов'язана повідомляти регулювальні органи про будь-які порушення, пов'язані з використанням персональної інформації, протягом 72 годин після виявлення такого порушення.
9. ЗМІНА ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ
9.1. Адміністрація залишає за собою право в будь-який момент внести зміни в будь-який з пунктів Політики конфіденційності, не допускаючи при цьому внесення в Політику положень, що суперечать чинному законодавству. При внесенні змін до актуальної редакції вказується дата останнього оновлення. Нова редакція Політики набирає чинності з моменту її розміщення, якщо інше не передбачено редакцією Політики.
9.2. Користувачі зобов'язані регулярно відстежувати зміни в цій Політиці конфіденційності на предмет можливих змін.
10. ПІДТРИМКА КОРИСТУВАЧІВ
10.1. Користувач має право в будь-який момент звернутися до Адміністрації з питаннями щодо положень цієї Політики конфіденційності шляхом направлення запиту на адреси електронної пошти: upgrade.club.ua@gmail.com (в темі листа вказати "Політика конфіденційності"). При направленні звернення Користувач зобов'язаний максимально детально описати питання, що виникло, чи проблему, а за запитом Адміністрації надати додаткову інформацію.